Wens Walter
Zwembad gekocht in Herentals. De winkel is alleen goed als je iets neemt, betaald en maak dat je weg bent. Als er nadien een probleem is doen ze niks voor u kan je het zelf oplossen. Zelf doen ze niks voor u. Zeker niets kopen. Ik kom er niet meer binnen. Rij nog liever een uur verder als ik iets nodig heb voor het zwembad dan nog bij hen binnen te gaan.