Wij hadden een hele goede ervaring met Soly, offerteproces verliep vlot en prijs lag stuk lager dan concurrentie. Installatie na 3 weken en installateurs waren heel vriendelijk. Kan hen ten zeerste aanbevelen
Trustprofile
Profiel geclaimd door soly.be in 2022
Trustprofile Reviews
Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.
- Tom Dewil
- Liesbeth Lion
Ze zouden eind januari komen, begin februari hebben we zelf moeten bellen om te horen hoe het zat. Begin maart hebben we ze weer moeten bellen en toe werd er eindelijk een afspraak gemaakt. De installateurs waren op tijd en vriendelijk en hebben snel en proper gewerkt, maar alles was verkeerd aangesloten en de elektriciteit viel steeds uit. In april is er dan een team komen zien , deze bleken slecht gebriefd en hadden niet het juiste materiaal bij. De volgende afspraak waren ze ziek, de afspraak erna kwamen ze niet opdagen. Onbetrouwbaar dus.
Hoe zou je soly.be beoordelen?
- Victor Goossens
hopeloos bedrijf
- Nick VAN NOTEN
Niet doen! Het offerte-proces verliep heel vlotjes en vriendelijk. Inplanning plaatstingdatum liet wat op zich wachten, maar gezien de drukte op de markt, misschien niet onlogisch. We hadden op voorhand gemeld dat de plaatsing niet via het dak van de buren kan, bovendien liggen daar al zonnepanelen op, en is het risico op beschadiging te groot. Gezien de grote hoogte van ons dak (circa 11m) moet men dus met stelling of hoogtewerker werken. Geen probleem zei Soly. Op de dag vóór de plaatsing bleek dit plots toch een probleem, men zou een oplossing zoeken en me terug contacteren. Op de dag van de plaatsing (14u ingepland) bel ik dan maar zelf enkele keren. Ik krijg de boodschap dat men niet kan werken met hoogtewerker, noch stelling (onbegrijpelijk dat dit niet zou kunnen), en dat er dus enkel een mogelijkheid is via het dak van de buren. Zoals aangegeven is ook dat onmogelijk. Dus zegt Soly, we hebben eigenlijk geen oplossing voor u, het enige wat we kunnen doen is uw voorschot terugbetalen. Hallucinant! Het enige wat ik kan doen is klacht indienen, Test Aankoop verwittigen etc... En hopen dat dat voorschot wordt terugbetaald (gelukkig slechts 500€). Weg premies 2022... Ik zou er dus zeker en vast niet op rekenen, op dit bedrijf! Geloof niet in hun mooie praatjes!