C.A.Y.NOORDZIJ-EEKHOF
Na 4 weken eindelijk ontvangen, paste helemaal niet. Na 4 mails nog steeds geen retour adres, wel een aanbod om 20% korting te krijgen. Terwijl het op de webshop voorgeschoteld wordt dat het eenvoudig te retourneren is! Koop hier niets!!!!