Irene
Zelfs 1 ster is nog te veel, dit is gewoon oplichting. Product is van waardeloze kwaliteit en retourneren kost heel veel mails en lukt uiteindelijk niet. "Hou maar", zeggen ze dan, maar je moet nog wel verzendkosten betalen, terwijl dat nergens op de site staat. Als je mailt krijg je standaardmails terug.