Trustprofile

Profiel geclaimd door Iboxspring in 2022

Trustprofile Reviews

Trustprofile
Filter reviews op score
iboxspring.nl heeft 5 5 ster reviews 5
iboxspring.nl heeft 0 4 ster reviews 0
iboxspring.nl heeft 0 3 ster reviews 0
iboxspring.nl heeft 0 2 ster reviews 0
iboxspring.nl heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.

Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.

  1. M. de Cler

    Snelle levering, heerlijk comfortabel en een goede prijs. Wij zijn te spreken over iboxspring. Groetjes Familie de Cler

  2. Leila

    Heel erg tevreden met de boxspring! Service is ook top. Hele lieve medewerkers en goed geholpen bij het maken van de juiste keuze!

  3. Hoe zou je iboxspring.nl beoordelen?

  4. Judith

    Sinds ik dit bed heb, heb ik vrijwel nooit meer rugklachten! Ik en mijn vriend liggen er beide heerlijk op. Service was uitstekend en de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Ik heb deze bedden bij al mijn vriendinnen aangeraden! Thanks iBoxspring!

  5. Mevrouw Laar

    Wederom goede service! Wij hadden al een boxspring van iBoxspring. Onze zoon was toe aan een nieuwe boxspring. Onze zoon is ontzettend kieskeurig. Na veel heen en weer gemail een boxspring uitgezocht. Heel goed geholpen door Lucas! Wat een geduld heeft hij getoond en wist precies wat mijn zoon wilde. Boxspring is geleverd en zeer tevreden. Zoon geeft aan uitgerust wakker te worden! Perfect!

  6. Dirk J.

    Sinds 2 weken een mooie boxspring in huis voor een goede prijs. Ik ben tevreden. Bed slaapt ook goed.

  7. Gert Ossel

    Eerste week januari werd mijn bestelling geleverd: 1 boxspring plus 2 bijbehorende nachtkastjes. Er werd maar één kastje geleverd en de wel geleverde bleek beschadigd. Dat is nu 5,5 maand geleden en nog steeds heb ik niets ontvangen. Mij werd verteld dat de kastjes met de hand gestoffeerd moesten worden. Kon dus wel even duren. Na een kleine 2 maande eens geïnformeerd. Verbaasd: "Heeft u die nog niet binnen? Ik ga er achter aan en bel u terug". Dus niet.. Na een tijdje weer geïnformeerd, Dezelfde reactie, en weer niet teruggebeld. Dezelfde routine nog 4 nog een paar keer herhaald en, heel consequent, nooit teruggebeld. Toen maar overgestapt op mail, wordt ook niet op gereageerd. Een paar weken geleden nog maar eens gebeld. Laten de kastjes nou toevallig net bij de transporteur staan. Ik kon de volgende dag een mailtje verwachten met een bezorgmoment. Weer een loze belofte, niets gehoord. Transporteur gebeld, die wist van niets. Dus gebeld met iBoxspring dat het vertrouwen totaal weg was en dat ik voor de kastjes een financiële compensatie wilde. Dat moest even met de administratie overlegd worden en ik werd uiterlijk de volgende dag teruggebeld. U raadt het al, niet dus. Wel ineens een mailtje met een bezorgmoment. Dat zou gistermiddag zijn. Voor de zekerheid heb ik dat 2 keer bevestigd, per mail en telefonisch. En weer een loze belofte, er kwam niets. Transporteur gebeld, die wist weer van niets. Ik ben het nu helemaal zat. Ik hoef geen loze beloftes of smoesjes meer. Het boeit me ook niet waar het steeds fout gaat, ik wil gewoon geld terug. Mag wel na 5,5 maand. Maandag maar weer bellen met deze mededeling. Vraag me met deze ervaring ook af wat de 10 jaar garantie voorstelt.